Katalogs
0

Grozs ir tukšs.

15 padomi, kā attīstīt, publicēt un pārdot savu mūziku!

Mūzikas industrijā dzīvojos jau septīto gadu. Ir uzkrāta dažāda veida pieredze.

Sniedzu tieši tev padomus un risinājumus, kas varētu palīdzēt piestrādāt vel pie trūkstošajām detaļām tavā mūzikas profilā!
Visam ir jābūt balansā! Atpūties pienācīgi un strādā atbildīgi!

1) Datubāze!

15_padomi_3Tev ir nepieciešama mājaslapa! Atceries, kaut izvietosi MP3’s failus mājas lapā, lai atrādītu savu jauno materiālu, šie faili aizņem daudz vietu uz servera un par to jau nu būs jāmaksā.

Ir daudz un dazādu servisu, kas nodrošina liela datubāzes, bet šie 15 padomi veidoti, lai izietu uz pieejamāko, bet efektīvāko ceļu, kas nozīmē, ka vari savā mājaslapā izvietot savus skaņdarbus no Soundcloud vai Youtube profiliem.
Tas tevi pasargāks no dārgiem hostingiem.

2) Saturs!

Kas tad nepieciešams mūziķa mājas lapā ?

Nekas fancy, bet vienkāršs, saprotams, ātri nolasāms dizains, bet ar sava veida odziņu – krāsas, izskats.
Īsa biogrāfija, tapēc, ka garās biogrāfijas neviens nelasa ,dažādi video no uzstāšanās reizēm, dažas demo idejas vai nepabeigti skaņdarbi, tavs studijas darbs. Regulāras ziņas par, to, kur uzstāsies, ar ko kopā strādāsi un kas gaidāms nākotnē.

Tās var būt arī ziņas par to, no kā iedvesmojaties, radot mūziku vai ko dariet brīvajā laikā. Neaizmirsti par kontaktu sadaļu, e-pasts, tālrunis, fanu lapa.

3) Servisi!

Savā lapā vari izvietot, ne tikai Soundcloud vai Youtube failus, bet arī piesaistīt citus online avotus!
Viens no variantiem ir industrijā plaši atzītais Bandcamp vai Mixcloud.
Izpēti un izveido savu profilu.

4) Dizains!

TStudio_DevianArtIzveido savu logo, tas tev dos tālāku atpazīstamību!

Ja nevēlies maksāt grafiķim lielas naudas summas, droši vari izmēģināt bezmaksas online servisus, kā piemēram: Devian Art

Šis man prasija tikai 4min darba – un nav jau arī nekas spožs, bet ceru, ka ideju saprati.

5) SEO!

Kas ir SEO? ‘’search engine optimization’’ Tu būsi patīkami pārsteigts, cik daudz tavi draugi zina, kas ir SEO, jeb Google Analytics, vienvārdsakot, es meklēju un atrodu tieši tevi!

Piemērs, kad Google rakstam Vol-T, google automātiski pēc 0.35 sekundēm izmet mums Chevrolet Volt automobīli vai mērvienību ”volts”, ko mēs nu dien negaidijām!
Bet lai google atrastu Vol-T mūziķu profilu, ir jāpiesaista tieši SEO palīdzība!

Ķeries klāt!
Google SEO

6) Atgādinājumi!

Google Alerts – vienkāršs un pāredzams serviss, kas ļauj tev apskatīt, kur cilvēki ir tevi meklējuši un, kur atraduši. Tas dos tev iespēju redzēt, kuros servisos ir jāpiestrādā vairāk un kurā servisā vajag sakārtot
sīkumus.T_studio mobile

7) Go Mobile!

Mājaslaps izveidota? Gatavs! Super! Ar to vien nepietiek!

Mūsdienu jaunieši – tā taču ir tava mērķ-auditorija!? Ziņas, mūziku, video un visu citu informāciju lielākoties iegūstam lietojot servisu tieši savā tālrunī. Konkrētu datu man nav, bet fantazēju, ka tā varētu būt
lielākā daļa Jūsu klientu.

Padomā par to!

8) Pasākumi!

Nereti lielākais guvums tieši gaidāms no pasākumiem, jeb gig’iem.
Organizē savas uzstāšanās pats!

Ja, nav pazīstami klubu menedžeri un brīva naudiņa makā, savas uzstāšanās vari veidot 21.gs stilā, izmantojot LiveStream online servisu, vai saaicini savus draugus Skype vai Google Hangouts konferencē un spēlē, muzicē, uzstājies saviem draugiem, paziņām!

9) Esi gatavs!

Darbu apjoms pieaug, tevi aicina aizvien vairāk uzstāties, jaunie darbi kļūst svarīgāki par pamatlietām!
Tā notiek visbiežāk! Mēs aizmirstam, ka mums ir jāveido ikmēneša miksi, ka mums nepieciešams komunicēt ar saviem faniem, ka mums ir jāturpina liels darbs studijā!

Jābūt lielas apņēmības pilnam darīt visus darbus vienlaikus.
Tāpēc nospraud sev mērķus un sadali darbus pa prioritātēm, tas atvieglos tavu ikdienas darbus uz pusi!

10) Ar 100%

Atdeve – galvenā sastāvdaļa, veiksmīgam mūziķim!

Ja Tu spēlē 8 pasākumus mēnesi, neesi viendabīgs, izmaini, variē un mācies, jo tās grandiozākās idejas rodas tieši eksperimentējot!
Tu taču nevēlies dzirdēt savā fanu lapā, ka kāds kaislīgs tavas mūzikas fans sāk nostāties hater’u pusē, par to, ka nekas jauns un savadāks netiek pielietots.
Šo var attiecināt gan uz dzīvās mūzikas pārstāvjiem, producentiem, dj un citiem ar industriju cieši saistītiem personāžiem.

11) Attieksme

Paturpinot desmito padomu, Tu vari saskarties ar nepatīkamiem soļiem:
Tu tehniski vari nebūt gatavs,
Tava mērķauditorija var attālināties no tevis!

Bet nebēdā, ‘’Pastāvēs, kas mainīsies!’’ /Rainis/ – ar šo tēzi, es mostos un dodos pie miera katru vakaru. Un tas strādā!
Attīsti sevi vairāk treniņos studijā, izmaini savu ikdienu un skaties kā izmainās tavs dzīvesveids!

12) Ej ar aģentūru!

Aģentūra elektroniskās mūzikas sfērā Latvijā, diemžēl neeksistē!

Ja runājam par ārzemju aģentūrām, meklē, centies vai gaidi uzzaicinājumi pievienoties ģimenei.
Ko dos aģentūra?
Pirmkārt, tas jau liecina, ka kāds tic tavai izaugsmei, redz tevī potenciālu!
Otrkārt, Tu tiksi pie kvalitatīvākiem un biežākiem pasākumiem!
Treškārt, tas tev dos iespēju nokļūt lielākā, vel komfortablākā aģentūrā!

13) Draudzējies!

Esi draudzīgs, iepazīsti savus kolēģus un industrijas cilvēkus, kaut tas būtu skaņotājs, ej sasveicinies!
Visi kontakti un draudzība gan atspoguļo tevi, gan būs nepieciešama tavā tālakajā karjerā. Dodies uz vietējiem pasākumiem un atbalsti savus jaunos draugus, diskutē par Jums tuvām lietām.

14) Zīmols!

Man ir grūti uzminēt cik tālu tavi mērķi un sapņi attīstās, bet zinu, ka zīmols must-be produkts, veiksmīgam mūziķim!
Prece, prece no tevis! Tavs logo, tava kustība uz t-krekla, šķiltavām, USB vai uz dāmu apakšbiksītēm.

Domā, risini un dari!
Screen Shot 2015-10-07 at 00.41.30

15) Izbaudi!

Ir jāvelta daudz laiks un apjomīgs darba jāiegulda, lai Tavs vārds runātu par Tevi!
Bet visam ir jābūt balansā! Atpūties pienācīgi un strādā atbildīgi!

Bieži vien atejot malā un apskatot, kas līdz šim ir paveikts, dos tev jaunas iedvesmas idejām un spēku tālakam darbam!

Zīmoli

Visi zīmoli

Tu pievienoji jaunu produktu grozā Skatīt grozu

Mums ir cepumi! Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu lietošanai. Uzziniet vairāk par Sīkdatņu izmantošanas politika