Garantijas noteikumi
1. Vispārīgā informācija
Visām T Studio iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantija saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un Eiropas Savienības patērētāju tiesību aizsardzības prasībām, kā arī attiecīgā ražotāja noteikumiem.
- Privātpersonām tiek nodrošināta 2 gadu garantija no pirkuma datuma.
- Juridiskām personām (B2B) garantijas termiņš ir 1 gads, ja preces aprakstā nav norādīts citādi.
T Studio neveic remontdarbus uz vietas, bet darbojas kā starpnieks starp klientu un ražotāja pilnvaroto servisu vai izplatītāju, nodrošinot garantijas pieteikumu atbilstoši ražotāja noteiktajai kārtībai.
2. Garantijas apjoms
Garantija attiecas uz ražošanas defektiem un materiālu vai montāžas kļūdām, kas radušās normālas lietošanas laikā.
Atsevišķiem produktiem var būt papildu vai pagarināta garantija, ja to paredz ražotājs (piemēram, pēc produkta reģistrācijas). Šādos gadījumos tas ir skaidri norādīts preces aprakstā.
3. Garantijas pieteikšana
Garantijas pieteikumu var iesniegt, sazinoties ar mums:
📧 info@tstudio.lv
📞 +37124115191
🏠 Baznīcas iela 20/22, Rīga
Garantijas process tiek uzsākts no brīža, kad saņemts jūsu e-pasts (e-pasta sūtīšanas laiks kalpo kā pieteikuma reģistrācijas brīdis).
Iesniedzot pieteikumu, lūdzam:
- aprakstīt problēmu pēc iespējas precīzāk,
- pievienot foto vai video materiālu, ja defekts ir redzams,
- pievienot pirkuma apliecinājumu (čeks vai rēķins).
Ja bojājums nav redzams, nepieciešams rakstisks defekta apraksts e-pastā.
Iesakām arī sazināties ar ražotāja atbalsta dienestu, kas dažkārt paātrina problēmas risināšanu.
4. Garantijas process un ilgums
Pēc pieteikuma saņemšanas T Studio to nosūta ražotājam vai izplatītājam izvērtēšanai.
- Vidējais remonta vai nomaiņas termiņš ir 3–4 nedēļas, tomēr tas var mainīties atkarībā no detaļu pieejamības vai loģistikas.
- Dažos gadījumos serviss tiek veikts ārpus Latvijas, tādēļ kopējais izpildes laiks var būt ilgāks transportēšanas dēļ.
- Nomaiņas preces garantijas laikā netiek nodrošinātas.
Ja ražotājs nespēj salabot vai nomainīt preci, T Studio piemēro naudas atmaksu, pamatojoties uz standarta 14 dienu atteikuma tiesību politiku vai citiem normatīvajiem aktiem.
5. Garantijas neattiecas uz
Garantija neattiecas uz šādiem gadījumiem:
- Bojājumi, kas radušies nepareizas lietošanas, nelaimes gadījumu, mitruma vai ūdens ietekmes rezultātā.
- Bojājumi, kas radušies nesankcionētu remontu, modifikāciju vai produkta atvēršanas rezultātā.
- Normāls nolietojums (piemēram, spilventiņi, feideri, pogas, kabeļi, baterijas u.c.).
- Programmatūras aktivizācijas vai reģistrācijas jautājumi netiek uzskatīti par garantijas gadījumiem.
Šie izņēmumi atbilst Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un ES Direktīvas 2019/771 prasībām, kas nosaka atšķirību starp ražošanas defektu un nolietojumu vai bojājumu, kas radies lietotāja rīcības dēļ.
6. Garantijas procesa uzraudzība
Ja servisa process pārsniedz 30 dienas, T Studio nodrošina iknedēļas atjauninājumus par garantijas statusu.
Gadījumos, kad aizkavēšanās rodas ražotāja, loģistikas vai rezerves daļu trūkuma dēļ, T Studio informē klientu un nodrošina caurspīdīgu komunikāciju visā procesa gaitā.
7. Kontakti
Jautājumiem par garantiju:
📧 info@tstudio.lv
🏠 T Studio, Baznīcas iela 20/22, Rīga, LV-1010
Lūdzam saglabāt pirkuma apliecinājumu un oriģinālo iepakojumu visa garantijas perioda laikā, jo tie var būt nepieciešami ražotāja servisa centram.
